Thule garanciális feltételek - Thule BringIt

A Thule nagy figyelmet fordít arra, hogy kivételes termékei minőségileg szigorúan tesztelve legyenek és így, garanciát vállalnak a termékek anyag - és gyártáshibáira egyaránt.
Thule BringIt Garancia:
Mi is az a Thule „BringIt”! A Thule garancia lefedi a gyártási hiányosságból, illetve sérülésből adódó hibákat. Csak rendeltetésszerű használatból eredő hiányosságokat, sérüléseket és színelváltozásokat lehet garanciális problémaként értékelni, a vásárlás dátumától számított 2 évig. A garancia kizárólag az első vásárlóra vonatkozik. A Thule „BringIt” garancia, számos egyedi joggal ruházza fel a vásárlót, de ezek nem ütköznek az érvényben lévő hivatalos jogszabályokkal.
Thule egyedi garanciális pontjai:
- A Thule „BringIt” garanciális időn belül sérült termékeket a gyár megjavítja.
- A nem javítható terméket, garanciális időn belül, kicseréljük.
- Amennyiben nem tudjuk cserélni a terméket, felajánlunk hasonló értékben árucikket, vagy visszafizetjük az árát,
amennyiben nem tudunk hasonló terméket biztosítani.
Nem tartozik a Thule „BringIt” garancia jogkörébe, ha a sérülés oka olyan esemény, amire a Thule nem tesztelte az adott terméket. Ezek közé tartozik például: nem rendeltetésszerű használat, túlterhelés, vagy ha hibásan, nem a használati utasításnak megfelelően használjuk, rögzítjük a terméket vagy annak kiegészítőit, alkatrészeit, stb... Nem terjed ki a garancia arra az esetre sem, ha a Thule termékek helytelen, nem megfelelő használata kárt okoz a felhasználó járművében, elektronikus eszközeiben, esetleg más személyben vagy más tulajdonába.
Thule kiterjesztett garancia:
A Thule kiterjesztett garanciája azon termékekre és kiegészítőkre vonatkozik, amelyeket a Thule gyárt vagy Thule márkanév alatt kerülnek értékesítésre. A kiterjesztett garanciát az első - eredeti - vásárló veheti igénybe. A garancia, termék típustól függően, kiterjed az anyag - és gyártási hibákból eredő problémákra. A garancia mindig a vásárlás napjától indul és az eredeti vásárlóra vonatkozik. Minden esetben ellenőrizze, hogy az adott termékre, milyen garanciális idő vonatkozik (Thule BringIt! garancia, plusz Thule kiterjesztett garancia).
A garanciális korlátozások és kizárások meghatározását a garanciális feltételek tartalmazzák. A Thule a garanciális hibákat (anyag – és gyártási hibákat), a garanciális idő alatt, orvosolja cserével vagy javítással (Thule határozza meg) munka és alkatrészköltség felszámítása nélkül (garanciális időn belül).
Thule termék kategória |
2 év BringIt garancia | Kiterjesztett garancia | Teljes garanciális idő |
Szállító eszközök és csomagtartók |
|||
kerékpár szállítók |
igen | 3 év | 5 év |
box-ok és kosarak |
igen | 3 év | 5 év |
csomagtartók |
igen | 3 év | 5 év |
vizisport eszköz szállítók |
igen | 3 év | 5 év |
télisport eszköz szállítók |
igen | 3 év | 5 év |
Sport és utazótáskák |
|||
technikai hátizsákok |
igen | 1 év | 3 év |
bőröndök |
igen | 3 év | 5 év |
sporttáskák |
igen | - | 2 év |
kerékpáros táskák és csomagtartók |
igen | 3 év | 5 év |
télisport eszközök szállító táskák |
igen | - | 2 év |
kerékpárszállító bőröndök |
igen | 3 év | 5 év |
Táskák és tokok |
|||
városi hátizsákok és oldaltáskák |
igen | - | 2 év |
laptop táskák és mappák |
igen | - | 2 év |
telefon és tablet tokok |
igen | - | 2 év |
fényképezőgép táskák és tokok |
igen | - | 2 év |
Szállítóeszközök gyerekeknek aktív sportoláshoz |
|||
kerékpáros gyerekülések |
igen | 3 év | 5 év |
kerékpáros utánfutók és multifunkcionális hordozók |
igen | 8 év vázgarancia | 2 év szövet / 10 év vázgarancia |
futóbabakocsik és sportbabakocsik |
igen | 8 év vázgarancia | 2 év szövet / 10 év vázgarancia |
átalakítószettek |
igen | - | 2 év |
kiegészítők |
igen | - | 2 év |
gyermek háti hordozók |
igen | 1 év | 3 év |
Lakóautók és lakókocsi kiegészítők |
|||
Minden termék kategórián belül |
igen | - | 2 év |
Kitételek a Thule kiterjesztett garancia érvényesítéséhez:
- Nem tartozik a kiterjesztett garancia jogkörébe, ha a sérülés oka olyan esemény, amire a Thule nem tesztelte az adott terméket. Ezek közé tartozik például: nem rendeltetésszerű használat, túlterhelés, vagy ha hibásan, nem a használati utasításnak megfelelően használjuk, rögzítjük a terméket vagy annak kiegészítőit, alkatrészeit, stb... Nem terjed ki a garancia arra az esetre sem, ha a Thule termékek helytelen, nem megfelelő használata kárt okoz a felhasználó járművében, elektronikus eszközeiben, esetleg más személyben vagy más tulajdonába.
- A Thule kiterjesztett garanciális időszaka alatt felmerülő hibák közül az alábbiak nem esnek garanciális elbírálás alá: A mindennapi használat miatt adódó kopások, sérülések, elszíneződések, pl.: felületi kopások, bolyhosodások, cipzár hibák, csattörések, egyéb kiegészítők okozta sérülések (fék, gumi, elektronikus egységek stb.)
- Nem tartoznak a kibővített garancia alá azon sérülések, szakadások, melyek a nem rendeltetésszerű használat miatt keletkeztek a terméken, pl.: kivágás, lyukadás, szakadás a szöveten, kozmetikumok miatti elszíneződés, és felületi elváltozások.
- Nem vonatkozik a kiterjesztett Thule garancia alá, ha a termék a reptéri vagy más szállítás miatt sérül, rongálódik meg (pl.: nyomás hatására kialakult sérülések, vágások, szakadások, a szöveten. A kerék, vagy a kihúzható fogantyú sérülése).
- Amennyiben a szállítás során (pl.: repülő, vonat, busz stb…) sérülés jelentkezik a bőröndön, ebben az esetben a szállítmányozóval szemben kell követeléseit érvényesítenie.
- A terméket, garanciális ügyintézésre a vásárlás helyére kell visszaküldeni, melyet a vásárlónak a kötelessége megtenni. A postázás költségeit a vásárló viseli.
Kérdések esetén állunk rendelkezésükre: info@hekkikft.hu
Hekki Kft. csapata