Garanciális feltételek
Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!
Az általunk forgalmazott termékekhez a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, a terméket a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy újra tudjuk cserélni, ha a szakszerviz úgy dönt!
Az általunk forgalmazott termékekre az alábbi garanciális idők vonatkoznak:
- THULE termékekre 2 év alapgarancia + kiterjesztett garancia ( részletek a Thule BringIt oldalunkon )
- THULE hóláncok, 2015. őszétől KÖNIG márkához tartoznak, így azokra 5 év garancia vonatkozik
- BRiNK vonóhorgokra 1 év
- Westfalia vonóhorgokra 1 év
Az ettől eltérő garanciális idő az adott terméken van feltüntetve, illetve a mellékelt garanciális okmányokon szerepel. A jótállási idő kezdete a számla dátuma. Amennyiben a termék mellett nincs külön jótállási jegy, akkor a számla egyben a jótállási jegy is! A jótállási körbe nem eső termékeinkre a vonatkozó jogszabályokban rögzített szavatossági idő jár.
A szavatosság nem terjed ki a szállítás alatt megsérült termékre!
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:
- A nyugta vagy számla egy példánya
- A termékhez mellékelt GYÁRI GARNCIAJEGY vagy a Hekki Kft. saját Jótállási jegye
- A termék minden eredeti kiegészítővel (amennyiben vannak)
A garanciális problémával cégünknek behozott termékeket továbbítjuk a garanciális hátteret biztosító beszállítóhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1 - 2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.
A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások (pl. leesés következtében összetört, ráléptek, stb.) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvéleménye alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:
Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó) telefonszámán (bővebb információ, telefonszám, weboldalunk kapcsolatok menüpontjában).
Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás, akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.
Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli cseréjét.
A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.
Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja! A visszaküldés helye: THULE Márkabolt, cím: 1042 Budapest, Árpád út 97.
Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.
Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon.
A HEKKI Kft. az általa eladott termékekre a hatályos magyar jogszabályoknak megfelelő szavatossági időt és garanciát (jótállást) vállal. A HEKKI Kft. szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban, és a mindenkor érvényes jogszabályokban (49/2003.(VII.30.) GKM rendelet) rendelkezései az irányadók.